foto groningen

Participació al 3rd European Rural Geographies Conference 2023

El Grup de Recerca de Geografia i Gènere de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) va participar, entre el 26 i 29 de juny de 2023, en el Congrès Internacional 3rd European Conference Rural Geographies in Transition a la Universitat de Groningen. Es varen presentar tres comunicacions en dues sessions diferents: “Exploring new masculinities in rural Spain” i “From the city to the countryside: sexual and gender dissidence deconstructing Catalan rurality”, a la sessió sobre Gènere i estudis sobre diversitat a les àrees rurals, i “Emotional geographies of children in postcovid rurality (Catalonia, Spain)” a la sessió sobre la creació d’espais per i amb la joventut rural.

Una experiència enriquidora i una oportunitat per a compartir línies d’investigació amb altres grups de recerca europeus.