Projecte 2018-19: Àrea Metropolitana de Barcelona

Edició 2018-2019: Bellvitge / El Gornal. Ciutat i vulnerabilitat social: diagnosi i propostes d’intervenció als barrisCaptura de pantalla 2019-02-21 a las 8.40.49La setenea edició del Màster enceta un nou cicle  “Ciutat i vulnerabilitat social: diagnosi i propostes d’intervenció als barris”. amb una escala d’anàlisi del barri, i un tema transversal, la vulnerabilitat social. L’objectiu dels tres propers anys serà elaborar una sèrie de propostes per a la planificació i la gestió dels espais urbans de L’Hospitalet de Llobregat, [Bellvitge/Gornal(2018-19), La Florida/Les Planes (2019-20), Torrassa/Collblanc(2020-21)]. Durant el primer semestre es realitza un treball conjunt de les quatre assignatures  amb l’anàlisi i la formulació de propostes i projectes d’ordenació territorial.

Durant aquest primer semestre es combinen les classes de cada assignatura i la programació d’un cicle de conferències amb un conjunt de tallers i durant la segona setmana d’octubre està prevista la realització del treball de camp que consistirà en la visita, acompanyada per explicacions de tècnics, experts i professors, de diferents aspectes sobre l’àrea d’estudi. És una sortida de camp obligatòria que es desenvoluparà en quatre jornades de matí i tarda.

S’ha sigant un conveni amb l’Ajuntament de l’Hospitalet per establir un marc de col·laboració per la setmana de treball de camp, i faciliti les dades sociodemogràfiques i cartogràfiques necessàries pel curs.

Presentacio_Treball_de_camp_METiP_1819El passat 30 de gener, al Centre Cívic Bellvitge-Gornal, es van presentar els treballs del projecte elaborats pels estudiants

El treball ha consistit en identificar les característiques urbanístiques, socials i mediambientals de determinats espais públics per després elaborar propostes de gestió d’aquests espais.

Aparició del MET a la Televisió de l’Hospitalet de Llobregat

Captura de pantalla 2019-02-15 a las 16.04.11

El METiP al Programa Aula de Televisió L’H

Reportatge de la presentació dels treballs del projecte ‘Ciutat i Vulnerabilitat a L’Hospitalet’ elaborats pels estudiants del METiP 18/19Captura de pantalla 2019-02-15 a las 16.35.39