Fotografia cartell

Sessió de “Geografia, Gènere i Interseccionalitat” pel dia de la Geografia a la Universitat de Girona

Amb motiu del dia de la Geografia a la Universitat de Girona, la doctora i integrant del Grup de Recerca de Geografia i Gènere, Isabel Salamaña, ha organitzat una sessió anomenada: “Geografia, Gènere i Interseccionalitat”. També hi participa com a comunicant convidada, la doctora Mireia Baylina. El programa de la jornada és el següent:

10:00h. Conferència. Lloc: Aula C3

Núria FONT CASASECA: “Com incorporar la perspectiva de gènere al SIG i la visualització de Dades”

Arquitecta i doctora en geografia, actualment és investigadora postdoctoral de la Universitat Pompeu Fabra en el projecte INTERMAPS i professora associada de la Universitat de Barcelona.

11:15h. a 12:30h. Tallers. Lloc: Biblioteca

Conduiran els tallers:

• Federica Ravera i Maria Borràs. Cartoteca
  • Sara Mingorría i Rosa Cerarols. Aula Aurora Bertrana
  • Mariana Valderrama, Isabel Salamaña i Núria Font. Laboratori

12:45 a 13:45. Posada en comú dels tallers. Lloc: Aula C3

14:15h. Dinar

15:20h. Presentació, visita i explicació de l’exposició “Dones i muntanyes en moviment” a càrrec de Federica RAVERA. Lloc: Facultat de Lletres

16:20 h. Debat. Lloc: Aula C3

“Dones, interseccionalitat i ruralitats”: Mireia BAYLINA, geògrafa (UAB); Rosa CERAROLS, geògrafa (UPF) i Joan NOGUÉ, geògraf (UdG)